God jul!

Hallo, god jul folkens!

I dag er det første Desember! Denne dagen tror jeg de fleste har ventet på men synd det ikke har kommet noe snø enda. Det pøsregner ute.. Jeg har åpnet den første luka i kalenderen i dag og det tror jeg du har også, hvis du ikke åpnet den i går? Hahah, jeg er stolt for at jeg klarte å vente helt til i dag med å åpne kalenderen.  Jeg er fortsatt ikke helt frisk, men jeg prøver å gå på skolen i dag. Det er sån typisk at det alltid skal være noe på de spesielle dagene. Etter skolen i dag har jeg haugevis med lekser, som vil si at jeg må gjøre ferdig Kunst Og Håndverk innleveringsheftet, Samfunnsfag innleveringshefte, Engelsklekser, Naturfagslekser og Matte! Bloggvurderingen kommer ut på bloggen senere. Men nå må jeg spise frokost før jeg begynner å sminke meg.. Vi snakkes!

Hahah, dagens nydelige outfit!

Dere kan melde dere på ”konkurransen” der en av dere kan få en vurdering! Jeg ser igjennom bloggene senere i dag og plukker ut den jeg liker best. Trykk HER! for å være med..

Men ellers så ønsker jeg leserne mine en riktig god jul!

4 kommentarer

Siste innlegg