Endelig, dette har jeg ventet på

Det var den bloggpausen, haha! Jeg liker å blogge, det er ikke det. Det er bare det at jeg ikke har hatt noen lader til pc-en min, men nå har jeg endelig fått lånt en’ av naboen til mormor. Som dere kanskje ser så har jeg endret designet mitt, og den headeren jeg har er bare midlertidig. Det syntes ganske godt at jeg har redigert bildet, men det er bare denne gangen. Har egentlig aldri gjort det før, og nå gjorde jeg det fordi jeg ser bokstavelig talt helt mongo ut. Men da vet dere i hvertfall at jeg starter for fullt igjen, og enda bedre! Jeg skal bli flinkere til å blogge, ta bilder, oppdatere oftere og sist men ikke minst kjøre i gang noen konkurranser! 


Our greatest glory is not in never failing, but in rising up every time we fail.

Hva syntes dere om at jeg er tilbake for fullt ?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg