Bye bye

Jeg hater når blogglysten ikke er her! Jeg blogger ikke fordi jeg har ingen pc nå.. Venter og venter til jula kommer, men hvorfor tar det så lang tid?? 😛 Jeg vil ha ny pc! Jeg åååh. Den dataen er er bare til å klage på, jeg låner mamma sin hele tiden. Jeg håper så inderlig at jeg får en til jul.. Hadde ikke gjort noe om det hadde vært en 24. november gave heller. Oidaa! Det er en måned til jul folkens! Kos dere mens jeg tar bloggpause da..

 

Bestevenn <3

Vi snakkes når jeg er tilbake da..

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg