Mamma har bursdag!

Hei på deg! I dag har mamma bursdag! Når skolen var ferdig bestemte jeg meg for å kjøpe Toro ferdigpakke muffins + sjokoladeglasur og ballonger til mamma. Men hun kom desverre midt i bakinga, så det var litt dumt.. Men jeg fikk hengt opp noen ballonger, mamma fikk gaver og vi spiste taco og muffins! Så dagen har ihvertfall gått ut på noe!

 
Pakken fra meg..


Verdens beste mamma  


Uklart bilde, redigerte fargene litt.. 

Gratulerer med dagen mamma! Og til dere andre så må jeg bare beklage for få og kjedelige innlegg om dagen..

1 kommentar
    1. Godmorgon 🙂 ! Tack för din kommentar i min blogg 🙂 ! Jag hoppas att allt är bra med dig 😀 ! Ska du hitta på något kul idag?
      Kramar Bea

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg