Drammentur med verdens beste mamma!

Heihei!
I dag dro jeg og mamma til Drammen for  handle litt. Men når jeg da skulle sjekke kontoen min i Drammen fant vi ut at jeg ikke hadde fått inn pengene mine som mamma overførte til meg på Torsdag, så jeg hadde bare råd til maskara og en gave til mamma. Dere har vel sett en maskara før? Så jeg legger ikke ut innkjøpet.. Men jaja, får ta igjen det jeg skulle handle i dag neste gang jeg er i Drammen. Etter mamma fikk handlet litt så satte vi oss på Pigen der jeg tok en Chai Latte. Når vi kom hjem, så tok det en rundt en halvtime før vi igjen dro til mormor som jeg er hos nå. Vi skulle ha en liten ‘”feiring” til bursdagen til mamma som er på Tirsdag. Og nå ser jeg på film på Canal+ FIRST og er på pc-en MIN. Det er så deilig å endelig kunne se dataen min igjen, for jeg låner nemmelig laderen til naboen til mormor. Men nå skal jeg nyte denne frikvelden!! Vi snakkes!

Og her sitter jeg nå ;


Rett foran TV-en….

Hva har dere gjort i dag ?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg