Hjemme igjen fra ULLARED, julegaver

God kveld!

Nå er jeg hjemme igjen fra Ullared! Det begynte med at vi dro klokken 08.40 på Fredag, og var framme på Ullared Campingplass rundt 15.00. Det var en lang busstur men det gikk greit. Vi pakket ut klærne våres og ikke lenge etter så kjørte vi bussen ned til Ullared shoppingsenter. Jeg hadde egentlig gledet meg til dette i evigheter, ettersom jeg hadde hørt så mye bra om det. Og når vi kom inn så var det ikke så stort som vi trodde det skulle være, men det var superfine priser! Omtrent halvparten som i Norge. Lørdagen gikk også ut på å handle på Ullared og jeg har fått kjøpt meg mye fint! Men denne gangen handlet jeg visst mer julegaver enn ting til meg selv. Jeg syntes at innkjøpene mine har fortjent et helt innlegg, som jeg forresten poster i morgen. Men nå er det ikke lenge før jeg legger meg, jeg er helt utslitt!

Vi snakkes!


Hytten vår..


Sliten etter første handletur.. OBS! Ikke mitt sengetøy.. Hahah, Kim Robin^^


Det var også koselig å sitte ute på kvelden, samlet..

Ullared:

Har dere vært på ULLARED før? Har dere startet å handle julegaver allerede?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg