Ullared i morgen, nyoppusset soverom!

Hallo!!

Nå er det blitt lenge siden jeg har postet innlegg fast, og det er netopp det jeg skal starte med igjen. For nå har jeg nemmelig laget et nytt design og en ny header! Jeg er faktisk kjempefornøyd!

I dag var den siste skoledagen for meg denne uken, for jeg reiser nemmelig til Ullared i morgen tidlig. Der skal jeg blant annet handle julegaver og noe til meg selv. Kanskje jeg kommer hjem med premie til konkurranse på bloggen, hvem vet ? Så det neste inlegget mitt blir antakeligvis ikke før Søndag. Skolen går forresten også veldig bra! Men nå må jeg starte og pakke, pappa henter meg klokken 18.00 🙂 Tuudeluut!

Dette er resultatet av oppussingen, jeg har desverre ikke før-bilder tilgjengelig! :
Rommet er veldig tomt, mangler skap. tepper og litt sånt 🙂

For dere som har vært og besøkt meg før, når rommet ikke var pusset opp så ser dere sikkert en stor forskjell! Nye bilder av rommet kommer forresten når det er helt ferdig!

Har du vært på Ullared? Hva syntes du om det nye soverommet mitt?

Vi snakkes!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg