Tilbake, igjen

Heihei! Jeg har fått ødelagt ledningen til dataen min så det er derfor jeg ikke blogger. Denne helgen har jeg fått mulighet til å låne pc-en fra skolen der mamma jobber, fordi jeg hadde framføring på Fredag. Jeg fikk 4+ som ikke er noe å være stolt over, men jeg ligger i hvertfall over gjennomsnittet. Det er mye prøver på skolen nå og derfor blir det ikke så mye tid til data heller. Rommet mitt er ferdig pusset opp, og jeg er fantastisk fornøyd med resultatet! Jeg mangler fortsatt skap og litt småting så det er fortsatt veldig tomt nå. Men dere får se det senere! Jeg skal til Ullared på fredag og reiser klokken 09.00. Er hjemme igjen på Søndag.


Midlertidig header.

Hva har dere gjort i det siste ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg