Hei, jeg lever!

Hei! Nå er det en stund siden sist! Jeg hadde prøve på fredag og tror den egentlig gikk ganske greit.. I går syklet jeg til mormor på ettermiddagen for sove over ettersom det hadde vært lenge siden sist jeg var der, kvelden avsluttet med Knight and day og Ben and Jerry’s. Og i dag har jeg ikke gjort noe spesielt, jeg tror faktisk jeg har slått rekorden for å sitte lengst på rompa! Men her får dere et lite innblikk om det lite som har skjedd på disse to dagene:


Laderen har streika, igjen..


Jeg har tatt masse random bilder av meg selv.


Og jeg og mamma prøvde å få opp boksen med penger i fordi den var full.

Så, hva har dere gjort ?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg