Outfit 23.september + helgen

Hallo! I dag kom jeg hjem fra pappa. På lørdag var vi på gulskogen og handlet litt, jeg kjøpte meg noen produkter fra Max Factor ettersom jeg var på Happy Day Live premiere på Gulskogen med Laila og Caroline på Torsdag, da ble vi jo sminket og jeg fant ut at det var kjempebra produkter derfra. Jeg kan lage et innlegg om innkjøpet for dere senere.

Men i går så var jeg og Kim Robin på kino. Vi skulle se Kong Curling men vi gikk inn på feil sal og endte med å se på Poppers Pingviner, haha. Hadde så lyst til å gå ut av kinoen men Kim Robin turte ikke så da måtte jo jeg sitte der også. Det ble mye latter kan man si!

Likte dere antrekket ? Har dere gått i feil sal på en kino før ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg