Get lost:

Prøvde ut noe nytt med eyelineren, er en stund siden jeg har brukt lineren nå men.. Det ble litt stilig faktisk, kanskje jeg kan gå sån en dag? Samme det, i morgen drar jeg forhåpentligvis på Gulskogen fordi Jan Thomas kommer dit. Kanskje jeg blir fiksa litt på også. 

Den svarte kjolen min som jeg kjøpte for en uke siden var revnet litt opp, så jeg dro til butikken i dag for å bytte den. Men de hadde ingen igjen av den kjolen, så jeg fikk en tilgodelapp. Huffameg, den kjolen som satt så perfekt også!!

Har du mistet noe du har elsker før, uæææh buhu. 🙁 ? Vet dere om noen som selger en lignende kjole ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg