Photoes ; Ed Hardy

I dag hadde vi RLE- prøve på skolen som jeg ikke var forberedt på. Dere skjønner at ukeplanen er bare så rotete, og nederst i det lille hjørnet på baksiden så står det : Rle prøve på Tirsdag.. ^^  Ingen kan jo se det, derfor hater jeg den nye ukeplanen.. Men uansett, i morgen så skal jeg på kino å se Få meg på for faen med Sofie. Det er så lenge siden sist vi så film at vi tenkte at dette kunne få oss litt bort fra lekser osv. Har noen av dere sett den ? Og hva syntes dere om den ? Jeg selv er litt skeptisk på om den kommer til å være bra, men hey det er jo ingenting! Jeg har jo med verdens kuleste veninne, dere har ingen anelse om hva vi kan finne på midt i filmen..

Jeg tok et par bilder som dere kan se ovenfor og ble egentlig litt fornøyd med dem. Jeg måtte bare bevise at jeg kan daffe med daffebuksa mii.. Men nå stikker jeg ned, er Dyreparken-is hypp! Vi snakkes!

Hva syntes dere om bildene ?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg