TUSENFRYD

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært på internett! Jeg har vært hos pappa i helgen, og da pleier vi ikke være så mye på data. På Lørdag dro vi til Tusenfryd, det var kjempemorsomt! Vi fikk tatt masse karuseller og hadde det sykt gøy. Jeg tok en del bilder og tenkte at jeg kunne vise de til dere! Jeg har endelig bestemt meg for at jeg har lyst til å begynne på Cheerleading/cheerdance, men det er bare det at jeg kan ingenting om det og er ikke myk i det hele tatt.. Så jeg vet liksom ikke om jeg tør, haha er pyse. Men uansett, enjoy <3


På vei inn


Meg og Kim Robin i full fart.. 

Og ikke glem, årets leverpostei jente!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg