Dagens antrekk #31082011

I dag har jeg ikke gjort annet enn å vært på skolen, dere er vel lei av å høre det eller ? Det er i hvertfall jeg! Så nå har jeg snart tenkt å starte på noe igjen, jeg har sykt lyst til å prøve ut Cheerleading men det er ikke så mye av det i nærheten bare et par lag i Drammen. Her ser dere outfitet for i dag, måtte bare le av den stillingen jeg står i. Jeg tror ikke at jeg visste helt når selvutløseren tok bilde såeh.. Her har dere resultatet!

Genser fra Colorshop på Color fantasy båten / singlet fra Colorshop ( tror ikke dere ser den ) / Tights fra Cubus

Likte dere antrekket ?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg