Øko festivalen i sande

Bonjour tout le monde! Nå er jeg endelig ferdig med lekser og kan slappe av resten av kvelden. Sorry for at jeg ikke har fått oppdatert så mye, men jeg lever livet vet dere (hahah). Som jeg kanskje ikke har sagt så var jeg på øko-festivalen i sande på Lørdag, men kom når det stengte. Jeg rakk akkurat å smake på blåmuggost som var skikkelig ekkelt og jeg, Kim Robin og vennen hans hilste på helt random folk. Det endte med at noen svarte hei og slo av en prat med oss, en fyr klikka og spurte om hvorfor vi gjorde dette, osv. Men en av de som slo av en prat med oss var faktisk kjempehyggelig! Han startet med å si : ”Hei! Dere sitter her dere ja, dere har ikke fått en sån av meg ? Vær så god! Men husk at alt som står i Bibelen er sant da!” så gav han en sån snurregreie til oss, vi som trodde at vi skulle få penger.. Men ihvertfall så var det kjempekoselig og nå har jeg også klart å rote bort 50% rabatt kupongen min som jeg kunne bruke på Bik Bok, så typisk meg!

Hva har dere gjort i helga ?

3 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke så veldig begeistret for blåmuggost. 🙂
      Når det gjelder den snurregreia, så henviser den faktisk til et vers i Bibelen, visste du det? “Fork” står for “Forkynneren”, og det er kapittel 5, og så ser jeg ikke om det står vers 4 eller 9.
      Jeg synes det kan være litt vanskelig å møte folk som er ute for å forkynne, men det var jo godt at han var hyggelig. 🙂 Og nå vet du altså hva ordene betyr.
      Hilsen Jan Christian

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg