Dagens antrekk #22082011

Heihei! I dag var den store dagen her, jeg skulle endelig starte på ungdomsskolen. Vi som skulle starte i 8klasse stod klare utenfor skolen, følte meg faktisk litt flau når vi stod der som små barnehagebarn som var klare til å starte i 1kl. Vi gikk til gymsalen hvor navnene våres ble ropt opp. Jeg hadde sommerfugler i magen, ettersom jeg skulle starte i en helt ny klasse med mange elever som jeg ikke kjenner. Dagen startet fint og vi fikk tildelt noen bøker og mange beskjeder, lekseplanen er helt annerledes og jeg sliter enda med å skjønne den. Men nå skal jeg snart feire skoleåret med å sette på bokbind og gjøre klar litt plass til bøker hjemme, vi snakkes! 

Skoene jeg brukte: 

Hvilket bilde likte du best ? Hva har din dag gått ut på ? 

9 kommentarer

Siste innlegg