Muligheten til å vinne en gratis shoot med Dana Cole:

Jeg vil først å fremst si at Dana Cole er fantastisk flink til å ta bilder og det hadde vært kjempemorsomt å hatt en shoot med hun. Jeg selv elsker å bli tatt bilde av, haha, men aner ikke noe om posering. Det hadde vært kjempemorsomt å lært litt om posering og sånt.. Jeg har aldri vært hos veldig proffe fotografer, så det hadde vært spennende og lærerikt å vært med! Er bare 13 år, men å stå foran og bak kameraet, haha, det elsker jeg! 🙂

Jeg vil vinne denne konkurransen fordi, kanskje litt rart å si, men det kan hende at når jeg blar opp bildene engang så kan jeg kanskje tenke tilbake på dette.. Hvor heldig jeg var, hvor morsomt jeg hadde det, og ikke minst det kan hende det hadde styrket selvtilitten.. 

Hva syntes du ?

6 kommentarer

Siste innlegg