Jeg vil aldri bli..

Hei! I dag har jeg ikke gjort annet enn å være med pappa på jobb og vært hos mormor, det er ikke noe mer å fortelle egentlig.. Pappa jobber med å kjøre lastebil så jeg pleier å være med og da tar jeg med meg kameraet og knipser masse forskjellige bilder.. Jeg skal aldri bli lastebilsjåfør, sitte på rumpa mi foran et ratt hele dagen, det hadde jeg aldri klart( Det er heldigvis noen som syntes det er morsomt )! Men når vi skulle kjøre den siste turen i dag pungterte vi, og nå sitter jeg her hjemme og tenker på smågodt, USA og bading.. Tenk hvor deilig det hadde vært med en 2mil’s strand og sol hele året her i lille sande! Det hadde ikke vært annet enn digggggg!


Pappa^^


Sånn but the way, sminken min blir borte på et eller annet vis, såeh.. Here comes the natural girl, ohyeah!

Hva har dere gjort i dag? Syntes om bildene ?

8 kommentarer

Siste innlegg