Im back

Da er jeg tilbake med blogging igjen, pause fra blogg har hjulpet meg med å finne ut at jeg virkelig elsker å blogge! De siste dagene har jeg ikke tenket på noe annet enn, åh guud som jeg vil blogge men jeg har jo bloggpause^^ Så derfor har jeg bestemt meg for å starte opp igjen! Jeg skal prøve å bli flinkere å variere hva jeg blogger om, ha oftere konkurranser, blogge litt etter deres behov og jeg skal prøve å få lagt ut videoer.. Jeg har lovt dere lenge å legge ut video fra spørsmålsrunder, men det har bare ikke blitt noe av. Nå har jeg ikke kamera for det er glemt hos pappa. Men, det er ikke lenge før jeg får speilrefleks også + at bloggen skal forandres etterpå, så stay tuned!


Haha, webcambilder..

Meneh, nå må jeg fortsette å sole meg! Fikser desdign og sånt i kveld, vi snakkes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg