Goodbyee!

God morgen!

Nå holder jeg på å pakke siste rest, før vi reiser til Tallin i morgen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal ta med, så kofferten min er nesten helt tom,  men når jeg skal hjem igjen så er den sikkert stappfull.. Da er det jo ikke så lurt å ta med så mye ned dit..

Jeg føler meg faktisk helt Loner når jeg sitter inne hele dagen, men det frister ikke å gå ut i dette været.. Jeg vil ha sommervær og ikke regn! For rundt 3 uker siden så snødde det i nabobyen, perfect!

I have to stop complaining, I talk to you later turtles!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg