Gay Focker!

Hei! I går hentet jeg sponsorpakken jeg fikk fra Coolshop som jeg skal skrive litt om senere i posten. Den var kjempemorsom! Haha. Sofie ringte meg å lurte på om jeg ville sove over så da dro jeg til hun. Når jeg var framme med bussen fikk jeg muffins, de var kjempegode! Du bør bli en baker Sofie <3 Senere spilte vi badmington, og den som tapte skulle få et glass iskaldt vann over seg.. Jeg vant 4 runder og Sofie en, jippi! Etter vi spilte badmington så hadde vi photoshoot.. 

På kvelden fikk vi besøk av Stian( broren til Sofie ) sine venner, Tobias og Sigurd som var eksperter på gitar! De var så flinke <33 Kvelden endte med å se på Little Fockers som var sykt bra! Haha, var en fyr som het Gay Focker( Gaylard Focker ) der 😀


Bikini fra Bik bok, topp fra Lindex og shorts fra Nordby i Sverige – Sorry for rotet!!

Men nå er jeg hjemme, og jeg gleder meg sykt til Tallin på Søndag! Vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg