Gjesteblogging ^^

Idag fikk jeg det “ærefulle” oppdrag å gjesteblogge for Anne Lene. 
Jeg må først og fremst si at Anne Lene er ei fantastisk jente, med en fantastisk blogg. Hun er utrolig snill og verdensbeste jente !


Egentlig så er jeg ikke god på gjesteblogging i det hele tatt, men jeg har en blogg selv. Så da kan jeg vel egentlig bare late som om at dette er bloggen min også kan jeg skrive litt om dagen min.
Egentlig har det ikke skjedd så mye idag, annet enn at jeg har sovi veeldig lenge idag daa ^^.
Jeg har nemlig vært på håndballskole hele uka, og sovi på hotell med ei venninne hele uka og da blir det jo ikke akkurat veldig mye søvn ?
Men jeg tror jeg har tatt igjen den søvnen inatt. Jeg sov fra halv tolv i går kveld til halv tolv idag.
Jeg er sånn at om jeg egentlig har 48 timer for lite søvn, så “tar ” jeg det igjen ved å sove i tolv timer. Det er jo klart at det merkes når man sover ca 5 timer hver natt eller noe sånt .
Men nok babling.
Ellers idag har jeg egentlig bare sitti og nerda pc-en. Og er sjukt godtesjuuk ^^ så skal bli godt å få spist litt ordentlig mat snart også gå til angrep på godteposen.

Men nå har jeg hvertfall fått sagt hvor superduper jente Anne Lene er og jeg har fortalt litt om dagen min. 


 Veldig store bilder, men jeg bruker Google Chrome, så får ikke fiksa det nå, også orker jeg ikke ! 

– http://ikatharina.blogg.no  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg