Bare bla helt nederst, så slipper du å lese alt det andre! :-D

Hei! Nå har dere ikke hørt fra meg på en stund! Jeg er så opptatt om dagen, og det fine været har begynt å komme! Jeg lovte i siste innlegg at jeg skulle legge ut innkjøpene mine fra Larvik, men jeg var så dum å glemte kameraet hos mormor! Og da hun minnet meg på at jeg skulle ta det med, så glemte jeg minnekortet i tillegg! Så jeg må nok en gang skuffe dere, så det blir cameroid som reddet dagen min i dag =)


Jippii! Ser sykt bred ut! :/

I dag har jeg vært med pappa på jobb, ble faktisk ganske sliten.. Litt rart å bli sliten når man bare sitter i en lastebil i rundt 6 timer..Tida går i hvertfall fort. 😀 Nå sitter jeg å lurer på om jeg ikke skal kjøpe meg speilrefleks snart, jeg har prøvd å skaffe det billig og nå har Lefdal et Canon 500d / 100d for bare 3000!


Fisketryne :@


Er så sint! Katharina tok tilbake ferrarien sin! Jeg fikk ikke ”låne” den lenger!

Litt sånt surreinnlegg egentlig 😀 Mye oppramsing, jeg skjønner at du ikke gadd å lese hele 😉

Meen dette kan du vel lese ? Jeg skal på språkreise om to år!!! Sån der USA coust to coust, fra Los Angeles til New York! Man kan kjøre limmo og greier:D

Har du vært på språkreise før ? Skal du ?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg