Anne Lene jentamii <3

Nå når jeg først har sjansen, nå når jeg er inne på bloggen din, så vil jeg få sjansen til å si hvor mye du betyr for meg! 
Jeg har så sykt mange og morsome minner med deg. Endel kan vi holde for oss selv. Jeg vil aldri miste deg, du er min bestevenn forever ♥ 
Jeg kan si hva som helst til deg, jeg stoler på deg 110%. Jeg ble kjent med deg i starten av sjette klasse, nå er vi i slutten av sjuende. Jeg hater , virkelig HATER at vi ikke kom i klasse med hverandre. Heldigvis har vi fransk sammen ! 


Du er verdensbeste jentamii , jeg vil aldri miste deg.
Jeg kan ikke få sagt med ord hvor mye du betyr for meg! 

US 2 FOREVER , GIRL! 

I ♥ U , GIRL

Vakre deg!

Har du en bestevenn som du kan gjøre nesten ALT med ! ?

-Katharina, katharinaengedal.blogg.no
Nå skal jeg leggge inn header til Anne Lene

4 kommentarer

Siste innlegg